How Brands Grow…in a digital world
Fokker Terminal

Van 08:30 - tot 18:30

Kom en ontmoet Byron Sharp, auteur van de bestseller How Brands Grow, Faris Yakob, Jim Stolze en vele anderen.

De principes van “How Brands Grow” vormen al jaren de basis van de strategie van menig merk. Maar hoe bereik je in deze digitale wereld je publiek en klanten nog? Hoe blijf jij met je merk effectief? Op donderdag 22 maart organiseren SCOUPY en Vakmedianet een uniek marketing congres met tal van topsprekers – en als uitsmijter: Een keynote en een ‘college-tour’ van en met BYRON SHARP zelf.

Naast Byron Sharp spreekt Jim Stolze, oprichter Aigency en co-founder SingularityU The Netherlands. Stolze laat ons zien hoe ver technologie eigenlijk al is en laat je nadenken over de impact van die ontwikkelingen op je merk. Faris Yakob, co-founder Genius Steals, spreekt voor de eerste keer in Nederland en verklapt het geheim van online overtuigend aandacht winnen, zoals hij deed voor Coca-Cola, InterContinental en Néstle. In totaal zullen 7 experts hun visie geven op merkstrategieën.

Wil jij geïnspireerd worden en nieuwe inzichten opdoen om de koers voor jouw merk te bepalen? Schrijf je dan nu in.

Datum: Donderdag 22 maart 2018
Tijd: 08:30 – 18:30 uur
Locatie: Fokker Terminal, Binckhorstlaan 249, 2516 BB Den Haag

22 Mar