‘De Broodbrouwers’ hebben besloten om hun naam om te dopen in ‘Lekker Brood Bakery Bistro’. In de volksmond: Bakery
Bistro.

Afgelopen jaar (2020) hebben ze bistro ‘De Broodbrouwers’ als merk gelanceerd. In een historisch koelhuis voor bier (uit 1911), gelegen in Den Haag, serveren ze heerlijke gerechten voor ontbijt, lunch en diner. Vanuit de bistro kijk je, door een groot gat in de vloer, op de productievloer van de Lekker Brood bakkerij. De gasten proeven het ambacht terug in iedere hap doordat ze de bakkers met de handen in het deeg zien staan. In de meeste gerechten zijn producten van Lekker Brood verwerkt.

Doordat ze in het begin maar 30 gasten konden ontvangen, in plaats van 100, en nooit aan de naamsbekendheid hebben kunnen werken kan je concluderen dat ze een valse start hebben gemaakt. Daardoor hebben ze ‘De Broodbrouwers’ als zelfstandig merk niet voldoende op de kaart kunnen zetten om op door te bouwen.

Met de nieuwe naam en het logo willen ze de merknaam ‘Lekker Brood’ nog beter op de kaart zetten in regio Den Haag. Hun ervaring heeft geleerd dat de bistro in de bakkerij een perfect verlengstuk is van het merk Lekker Brood. In de bistro zullen ze op een waardig niveau hun culinaire kookkunsten blijven vertonen. Door het woord ‘bistro’ in de naam te presenteren willen ze de gasten duidelijk maken dat je bij hen terecht kunt om langdurig te genieten van ontbijt, lunch, borrel en diner. Naast het creëren van optimale gasttevredenheid en het serveren van heerlijke gerechten, blijft hun sociale missie onveranderd; zoveel mogelijk mensen met een zichtbare- of onzichtbare arbeidsbeperking aan een leuke, leerzame en betaalde baan helpen.

De oplettende lezer zal zien dat ook het logo van Lekker Brood in een nieuw jasje is gestoken. Kijk voor meer informatie op hun website bakerybistro.nl